Pytania i odpowiedzi (FAQ)
Czym są linki sponsorowane?
- Szczegóły
- Kategoria: Odpowiedzi
- Utworzono: Wtorek, 07 styczeń 2014 22:06
- Poprawiono: Środa, 08 styczeń 2014 14:29
- Wojciech Skotnicki
Tutaj znajdziesz odpowiedz na pytanie, czym są linki sponsorowane oraz jak je wykorzystać w swoim biznesie i zwiększyć zarobki wykorzystując reklame w internecie.
Linki sponsorowane - często pojawia się pytanie - co to jest? Postaram się najprościej, nie wnikając w szczegóły techniczne wyjaśnić osobom, które nie miały styczności z linkami sponsorowanymi, na czym polega reklama z ich wykorzystaniem i jak może pomóc w prowadzeniu własnego biznesu - nie tylko w internecie.
Ogólnie rzecz ujmując linki sponsorowane to forma reklamy tekstowej, zawierającej link do promowanej strony WWW czy sklepu internetowego. Linki sponsorowane to nie tylko reklamy w wyszukiwarce, gdyż istnieje wiele innych form linków sponsorowanych, ale skupimy się na najpopularniejszym rozwiązaniu. W większości przypadków myśląc "linki sponsorowane" mamy na myśli reklamy w wyszukiwarce Google (Google AdWords).
AdWords: Co to jest szacunkowa ilość konwersji?
- Szczegóły
- Kategoria: Odpowiedzi
- Utworzono: Niedziela, 15 grudzień 2013 22:06
- Poprawiono: Poniedziałek, 16 grudzień 2013 18:40
- Wojciech Skotnicki
Co to jest szacunkowa ilość konwersji?
Szacunkowa ilość konwersji to kilka typów prognoz generowanych przez system Google AdWords - "najdokładniejsze oszacowanie całkowitej liczby konwersji, jakie zapewnia AdWords".
Facebook Ads: Jak wykorzystać custom audiences?
- Szczegóły
- Kategoria: Odpowiedzi
- Utworzono: Poniedziałek, 02 grudzień 2013 08:06
- Poprawiono: Wtorek, 10 grudzień 2013 00:32
- Wojciech Skotnicki
Czym są niestandardowe grupy odbiorców (custom audiences) i jak je wykorzystać w reklamie?
"Niestandardowe grupy odbiorców pozwalają reklamodawcom znajdować na Facebooku klientów pozyskanych poza Internetem. Poprzez dopasowanie na podstawie adresów e-mail, numerów telefonów, identyfikatorów użytkownika Facebooka lub identyfikatorów użytkownika aplikacji niestandardowe grupy odbiorców pozwalają znajdować konkretnych adresatów."
Facebook Ads: Jak mierzyć konwersje?
- Szczegóły
- Kategoria: Odpowiedzi
- Utworzono: Niedziela, 01 grudzień 2013 09:06
- Poprawiono: Niedziela, 01 grudzień 2013 14:12
- Wojciech Skotnicki
Jak mierzyć konwersje z reklamy na Facebooku?
Facebook Ads: Jakie są rozmiary grafiki do reklamy?
- Szczegóły
- Kategoria: Odpowiedzi
- Utworzono: Niedziela, 01 grudzień 2013 08:06
- Poprawiono: Niedziela, 01 grudzień 2013 13:57
- Wojciech Skotnicki
Jakie są rozmiary grafiki do reklamy na Facebooku?
WebDesign: Testowanie wyglądu strony na urządzeniach mobilnych
- Szczegóły
- Kategoria: Odpowiedzi
- Utworzono: Czwartek, 28 listopad 2013 14:06
- Poprawiono: Czwartek, 28 listopad 2013 15:10
- Wojciech Skotnicki