Pomysł na... skuteczniejszą reklamę
Pomysł na prezent - reklama w internecie dla sklepu internetowego
- Szczegóły
- Kategoria: Pomysł na...
- Utworzono: Sobota, 08 listopad 2014 17:24
- Poprawiono: Niedziela, 09 listopad 2014 15:47
- Wojciech Skotnicki
W grudniu lawinowo narasta wyszukiwanie prezentów w internecie. Wiadomo - Mikołaj (6 grudnia) i Gwiazdka (24 grudnia) to okresy gdy wszyscy obdarowują się prezentami. Nie jest więc tajemnicą, że można się do tego przygotować. Aby sklep internetowy lepiej zaistniał w wynikach wyszukiwania organicznego (SEO/pozycjonowanie) powinien najpóźniej do 20 listopada zamieścić na swoim blogu artykuły/wpisy, w których poleca różnego rodzaju produkty jako prezenty. Oczywiście tylko wtedy, gdy oferowane produkty nadają się na prezent.
Owszem, ktoś może uważać, że wyśmienitym prezentem jest parowa oczyszczarka. I w sumie ma rację - dla kogoś może być to ten wymarzony prezent. Tak więc niemal w każdej branży można znaleźć asortyment nadający się na prezent.
Facebook: MLM + Custom Audiences
- Szczegóły
- Kategoria: Pomysł na...
- Utworzono: Poniedziałek, 09 grudzień 2013 01:06
- Poprawiono: Poniedziałek, 09 grudzień 2013 22:25
- Wojciech Skotnicki
Oto pomysł na wykorzystanie niestandardowych grup odbiorców (custom audiences) w multi-level marketingu (MLM).
MLM opiera się na tworzeniu list marketingowych adresów e-mail (oraz numerów telefonów) - czyli kontaktów. To dzięki nim można komunikować się za pomocą mailingów (newsletterów) z potencjalnymi zainteresowanymi współpracą lub sprzedawanymi produktami. W multi-level marketingu mailingi działają, ale czy można zwiększyć siłę swojego przekazu?